1 خبر عاجل

فنان عربي شهير خرج وأتهم ابنته بالجحود أمام الملأ وفاجأته برد مزلزل لا يتوقعه أحد.. لن تصدق كيف ردت عليه! 

فنان عربي شهير خرج وأتهم ابنته بالجحود أمام الملأ وفاجأته برد مزلزل لا يتوقعه أحد.. لن تصدق كيف ردت عليه! 
مقترحات من adarabi

خرجت إبنة الفنان عمرو محمد علي الشهير بـ"شقشق" في مسلسل "أرابيسك"، عن صمتها للرد عليه بعد أن اتهمها بالجحود. 

وكان شقشق قد صرح في أحد البرامج التلفزيونية بتصريحات اتّهم فيها ابنته بالجحود كما اتهم والدتها بأنها تخلّت عنه وتركته بسبب مرضه، ليأتي الرد سريعاً من ابنته. 



السعودية هند القحطاني تفجر صور جريئة تقص بناطيلها لتستعرض خصرها بعد عملية النحت والجمهور يهاجمها بكلمات قاسيةإهانة وطرد صدمت الوسط الكروي إقالة أبو تريكة من (beIN SPORTS) تحرق مواقع التواصل.. السبب صدم الملايين!!مفاجأة..خطوبة اسطورية فخمة للشيف أبو جوليا بعد شهر من انفصاله عن زوجته السابقة تفجر السوشيال ميديا والمفاجأة بهوية العروسة .سعر شنطة رهف القحطاني يشعل السوشيال ميديا.. لن تتخيله مهما حاولت

وشاركت ابنته شهد  مقطع فيديوعبر حسابها الرسمي في "فيسبوك" وردّت عليه برد مزلزل. 

وقالت ابنته في مقطع الفيديو: "بقى لي كتير ساكتة وقلت لمامتي ما نتكلمش مش لحاجة، علشان حياتنا الخاصة ما حدش يعرف عنها حاجة، ولكن بصراحة زاد أوي، أنا اسمي شهد عمرو محمد علي، معظم الناس ما تعرفش مين شهد لأنه بالنسبة لي اسم في البطاقة، ومش هتكلم إنه قال عني جاحدة لأنه في الأول والآخر بابايا وبتمنى له الشفا، وماحدّش يحكم على حد وهو ما يعرفش القصة كاملة".

وتابعت:" ماحدش عارف هي عملت إيه وإيه حصل بينهم أدى لانفصالهم. محدش يعرف هي عملت إيه عشاني 20 سنة بتصرف عليا لبسي وحضنتي لحد تانية جامعة وعملت عشاني كتير أوي وما استحملش أسمع عنها نص كلمة وماحدش عارف الحكاية".

وأضافت: "حرام أكون طول ما أنا ماشية أشوف في الصفحات الست اللي سابت جوزها... ليه الناس بتحكم على حد من طرف واحد، وعلشان ما أطوّلش عليكم الست دي بطلة عملت كل حاجة في الحياة عشاني عشان أبقى إنسانة متعلمة... وكفاية تحكموا على حد وانتم ما تعرفوش القصة".

وأكملت : "رسالة لوالدي بدعي له بالشفا ده أبويا مهما كان، أما أهلي فأنا آسفة مش مسامحة في كل كلمة باطل اتقالت في حق مامتي". 

تابعوا أخبار الفن واهله عبر Google News
مقترحات من adarabi

آخر الأخبار