1 خبر عاجل

دينا الشربيني تنتقم من عمرو دياب أشر انتقام على الهواء بعد أن أهانها أمام الجميع.. ما فعلته الفنانة لم يتوقعه أحد!

دينا الشربيني تنتقم من عمرو دياب أشر انتقام على الهواء بعد أن أهانها أمام الجميع.. ما فعلته الفنانة لم يتوقعه أحد!
مقترحات من adarabi

اردت الممثله المصريه دينا الشربيني ان تنتقم بعد ما فعله بها حبيبها السابق الفنان المصري الشهير عمرو دياب حيث استطاعت ان ترد له الصاع صاعين في مقابلتها الاخيرة.

ديناالشربيني تنتقم من عمرو دياب على الهواء بعد أن أهانها أمام الجميع.. ما فعلته الفنانة لم يتوقعه أحد.



بعد ليلة الزفاف بـ 15 دقيقة فقط وفـاة عروسة بسبب مـا فعلهُ العريس بدون رحمة ولا توقف صدم الأطباء!! (تفاصيل مثيرة)إستعملها في الحلال وبس.. 5 عبارات تجذب إليك أي إمرأة وتجعلها خاضعة لك ومستسلمة كخاتم بين اصبعك مهما كانت عنيدة عروسه عشرينيه في السعودية تنفذ حيلة خبيثة للانتقام من عريسها .. لن تصدق ماذا فعلت؟لاتتردد بشربها ابداً النبته المعجزة.. تحسن الذاكرة وتطيل العمر وتحارب الشيخوخة وتعزز نمو الشعر وفوائد اخرئ لا تتوقعها! (تعرف عليها)

وقالت:علاقتي بالسوشيال ميديا نيلة.. بحس إني مش شاطرة فيها وممكن أعك الدنيا وكمان الناس فيها متدخلين في حياة بعض أوي.. لكن بحب التيك توك&.

وبسؤالها عن ما تعلمته من تجاربها السابقة، وقالت الفنانة دينا الشربينى ضيفة على برنامج معكم منى الشاذلى الذي تقدمه الإعلامية منى الشاذلى، مساء اليوم، على قناة cbc أنها تعلمت ألا تحكم على حياة الأشخاص من الخارج، قائلة:اتعلمت إن ممكن أبقى شايفة حد من برا إن حياته بشكل ما لكنها في الحقيقة بشكل تانى.. يعنى ممكن تبقي شايفة حاجة من برا بس عمرك ما تبقى عارفة إيه اللى جوا.. لذلك لا تحكم ولا تتكلم في الموضوع أصلا لأن عمرك ما هتعرف إيه اللى بيحصل.

وأضافت:اتعلمت كمان إن دايما ربنا بيبقي شايلك الأحسن وبيجبلك الحاجات في الوقت المناسب.. ومفيش حاجة ربنا عملهالك من غير سبب.. هو عملها عشان تتعلمي منها حاجة.

من جانبها، قاطعتها منى الشاذلى قائلة:يعنى اتعلمتي إن مينزلكيش صورة مكتوب عليها فريق العمل؟ لتجيب دينا الشربينى ضاحكة:ده أكيد.. والله ما هتشوفوني فريق عمل في حياتى.. هيبقي في عمل بس.

وتابعت:فضلت فترة بيتقال (فريق العمل راح وجه) بس أنا مش من النوع اللى بيدور كتير على السوشيال ميديا فمكنتش بقرأ كل الكلام ده وكمان عمرى ما هعرف أحكم الناس يقولوا إيه وميقولوش إيه بس اتعلمت إن بعد كده مش هيبقى في فريق عمل هيبقى في عمل بس 

كان الفنان عمرو دياب صرح عام 2018 قبل ارتباطه بالفنانة دينا الشربينى إنها ضمن فريق عمل فيلمه الجديد الشهرة والذى لم يعرض بعد حيث استغل جمهور كلمة الهضبة فريق العملالتى وصف بها علاقته بها، حيث تصدرت موقع التواصل الاجتماعى تويتر ضمن قائمة الأكثر بحثًا.

تابعوا أخبار الفن واهله عبر Google News
مقترحات من adarabi

آخر الأخبار