1 خبر عاجل

كشف المستور والد ياسمين صبري يوضح سبب الخلاف معها وموقفه من ابو هشيمة

كشف المستور والد ياسمين صبري يوضح سبب الخلاف معها وموقفه من ابو هشيمة
مقترحات من adarabi

 خلال لقائه مع الإعلامية مروة صبري ببرنامج «قعدة ستات» خرج السيد أشرف صبري والد الفنانة ياسمين صبري عن صمته وكشف بكل صراحة سبب خلافاته مع الفنانة مؤكّداً أنه تزوج على والدتها بعد انفصالهما.

 



واقعة شنيعة.. شاب عربي يمارس الرذيلة بفتاة مصرية جميلة ويرفض الزواج منها فانتقمت منه بطريقة لا تخطر على بال ابليس!!نشاط طبيعي يبحث عنه كل الرجال فوق السرير.. هذه العشبة السحرية متوفرة بكثرة ورخصية الثمن تجعلك شباباً بقوة الف حصان"سارة".. أول روبوت سعودي يتحدث بالعامية ويؤدي الرقصات الشعبيةالعرافه العبقرية ليلى عبد اللطيف تثير الرعب مجددا: هذا ما سيحدث بعد كأس العالم في تونس و العالم

وقال أشرف صبري في البرنامج المذاع على شاشة "القاهرة اليوم": "عندنا مبادئ في عيلة والمبادئ دي لو متنفذتش، بعتبر أنا بره القصة خالص، ياسمين مش صغيرة ودي تاني جوازه ليها ..حتى لما هي بتقول ده بابا أتجوز مرة واثنين وثلاثة هي مبتبصش لنفسها ليه ؟.. هي زعلانه إني اتجوزت غير مامتها.. مع إن مامتها نفس الحكاية".

 

وأضاف أشرف صبري: الحياة فيها حاجات كتير ملناش يد فيها دايما مجرى الحياة بتاخد الواحد وفي لحظة بيحصل انفصال وفي لحظة تانية بتكون حبيت شخصية وتقول أه هي دي وتتجوز وبعدين تقولي لا أنا اتسرعت.

 

وتابع والد الفنانة ياسمين صبري: الحقيقة دي دروس احنا بناخدها في حياتنا الخاصة ولكن مبيأثرش على حياتنا العملية اهتمامي بشغلي زيادة عن الزوم كان هو ليه تأثير في حياتي الخاصة لأني مشغول طول الوقت.. والزوجة دايما عايزة تسمع كلام حلو.

 

تابعوا أخبار الفن واهله عبر Google News
مقترحات من adarabi

آخر الأخبار