1 خبر جديد

ليلى عز العرب تتحدث عن دورها بمسلسل "إلا أنا" وتقول دوري فيه وجعني وتجربتي في الاختيار هفتخر بيها طول عمري

ليلى عز العرب تتحدث عن دورها بمسلسل "إلا أنا" وتقول دوري فيه وجعني وتجربتي في الاختيار هفتخر بيها طول عمري
مقترحات من adarabi

تحدثت الفنانة ليلى عز لعرب عن مشاهدها في مسلسل الاختيار، كما كشف كواليس مسلسل إلا أنا، وعن دورها في مسلسل الكبير أوي بأجزائه الستة.

وقالت ليلى خلال استضافتها في برنامج مساء دي أم سي: كانت اسعد لحظات حياتي لما اختروني في الاختيار وقولت لبيتر ميمي حتى لو هطلع صامته واعمل باي للكاميرا عادي.



الزمالك يتفوق على المصري ويهزمة بالملعب و يتأهل إلى نصف نهائي كأس مصر.. تفاصيل ما حدث !!تعرف على ترتيب المجموعة الثالثة في كأس العالم و التي تضم دول عديدة بينها السعودية !!لن تصدقوا.. الأهلي يتكبد خسائر فادحة بمبالغ ضخمة ! (لن تتوقعوا الرقم)فرنسا تتأهل إلى دور الـ16 بكأس العالم بعد الفوز على الدنمارك بهدفين لهدف.. لن تصدقوا من سجل الأهداف !

وتابعت:مسلسل الاختيار عمل فوق الممتاز واحنا ذاكرة السمكة والاختيار للاجيال الصغيرة اللي محضرتش ده خالص والاختيار حاجه افخر بيها طول العمر.

وأضافت: الكبير مسلسل متكامل وهيبقى من كلاسكيات الدراما المصرية وهبقى في الجزء الجديد من المسلسل.

واستكملت: انا بحب الكوميدي اول وفكرة الندب والهم مش لطيف وانا مش بطيق حالات الاكتئاب ولا الندب والبكاء على اللبن المسكوب اللي حصل حصل ولازم نصلح.

وتحدثت ليلى عن دورها في مسلسل إلا أنا، حيث كشفت أنها مرت بنفس التجربة مع صديقتها المقربة وقالت: دوري في الا أنا من الأدوار اللي بحبها جدا والشغل مع ميرفت رائع هي ست جميلة برا وجوا.

ليلى عز العرب: دوري في مسلسل إلا أنا وجعني

وأضافت: الدور وجعني لان صديقتي المفضلة اتوفت بالسرطان وشوفتها في مراحل عذابها وكان هدية لصاحبتي اني أوري الناس ان الواحد لما يبقى قريب كل حاجه بتتغير.

وكشفت ليلى عز العرب أنها قامت بعدة أدوار كانت غير قريبة من شخصيتها في الحقيقة وقالت: دوري فوق مستوى الشبهات كان مخالف لطبيعتي وليالي اوجيني والا انا دي ادوار مش قريبة مني في الحقيقة.

وأضافت: من نعمة ربنا عليا اني مش عبقرية تمثيل انا ملابس الشخصية هي اللي بتلبسهاني والصدق هو اللي بيعمل كده.

وتابعت: المخرج الشاطر اللي يهتم بالممثل وينبهوا هو عايز يطلع منه ايه، و هاني خليفة دايما يقول لازم اصدقك وتعصري نفسك عشان تلبسي الشخصية عشان الناس تصدق.

ليلى عز العرب: لو عمري أنتهى هيبقى في حاجة فاضلة مني

وقالت ليلى عز العرب: بشوف الدراما والسينما واعمالي حاجه حلوة  عشان لو عمري انتهى هيبقى في حاجه فاضلة مني في الدنيا وتاني حاجه بحبها هي محبة الناس ودي ربنا يديمها عليا نعمة.

تابعوا أخبار الفن واهله عبر Google News
مقترحات من adarabi

آخر الأخبار